söndag 12 december 2010

3:e advent

Så var det söndag igen, och tredje advent. Tiden går så otroligt snabbt och jul och nyår närmar sig med stormsteg. Denna vecka har varit trög, jag har varit förkyld, hängig och febrig! Att pendla 4 timmar med buss varje dag är verkligen jobbigt när man inte känner sig kry. Som tur är har jag min svärmor i Umeå så där har jag bott halva veckan.

I helgen är det plugg som gäller eftersom vi har dugga (tenta) på tisdag. Ska även pyssla med lite roligare grejer,  färdigställa en massa smyckesbeställningar jag har fått!





Ha en bra tredje advent!

Kram Mia




2 kommentarer:

  1. Oj vilka supersnygga smycken! Menar du att du gör dem själv? Det hade jag helt missat!
    Imponerande!

    SvaraRadera
  2. Men vad mycket fint jag hittade hos dig!!!
    Jätte roligt och inspirerande:)
    Kramar/Carina

    SvaraRadera