tisdag 7 september 2010

Höst i stan


Hösten bjuder verkligen på några av dom vackraste färgerna! 
 

I helgen dekorerade jag balkongen med lila ljung och dekorationskål tillsammans med silvrig islandslav,
- klassiska höstväxter.
 
  
 Rönnbärskvistar tillsammans med löv i sprakande höstfärger.
 
 
Lingon har jag varken orkat eller haft tid att plocka i år, 
däremot ryckte jag med mig en bukett lingonris från torpet. 


I kväll har jag och svärmor sett premiären av idol! Så himla duktiga många av dom är, 
jag är så impad. Ska bli så kul att följa idolerna i höst!

Ha de!
Kram
 
 



2 kommentarer:

  1. Himla fina höstdekorationer du har gjort. Måste fixa lite jag med *L*

    Porslinet som jag visade på min sida vet jag faktiskt inte vad den heter. jag har letat som en tok efter namn och serie. Men jag har inte hittat nåt. Har sett delar runt om på olika loppisar men inte mycket.

    Ha en skön idol kväll
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  2. HejHej!

    Vilka ljuvliga höstbilder. Gillar din vita pumpa, har ju en kärlek till vitt bland annat. Visst är det härligt med denna årstiden då vi tänder en massa ljus och kryper upp i soffan. Jag är glsd för våra årstider.

    Ha en fortsatt fin vecka
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera