tisdag 19 november 2013

Julkort

Förra årets julkort pysslade jag ihop ganska snabbt. Jag klippte ut en cirkel av ett mönstrat papper och knöt en rosett och så var det i stort sett klart.



Jag vek även stjärnor av vitt papper, strödde på lite glitter och klistrade fast på ett fint papper. Enkla men fina!



Året innan blev det lite mer klippande och klistrande.



Men det bästa med julkorten, förutom att de som får dem förhoppningsvis blir glada, är att träffa kompisar eller familj och sitta och pyssla tillsammans. Gärna med gott fika och julmusik.

Nu ska jag googla runt och hoppas hitta inspiration till årets julkort.
Men jag har redan några idéer. Tror faktiskt att kameran och Meja ska få hjälpa till i år.


2 kommentarer:

  1. Vilken bra ide att pyssla med julkort tillsammans. Så inspirerande!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera