måndag 14 juni 2010

Home sweet home

Helgen gick fort! Men tiden brukar ju gå fort när man har roligt.
Jag hann med några mysiga inredningsbutiker i helgen, dock blev
det inte så mycket shoppat. Men några smågrejer till torpet
fick följa med hem. I klädväg blev det en sommartunika från 
H&M i härliga färger.


 Jag och Johanna passade på att smaka macarons
Jag trodde inte att de skulle smaka särskilt mycket,
med de var riktigt smaskiga. Så nu är jag jätte sugen på att baka egna.
Här bakar Leila macarons, ser väl inte så jätteavancerat ut, eller?! ;)


Bild lånad från nätet
 


På söndagen åkte vi ut en sväng till Gröna Lund. 
Jäklar vad kul det är att åka karusell.



Det är alltid skönt att komma hem, men jag 
hade gärnat stannat några dagar till!

1 kommentar:

  1. Kollade in klippet men jag vågar då inte prova det där! Jag överlåter det där till dom som kan så kan jag köpa dom istället : )

    SvaraRadera