lördag 5 juni 2010

Slaskhinken


Det blir snabbt massa papper som ska iväg till återvinningsstationen
Egentligen kan man ju tacka nej till reklamblad, men jag tycker det
är ganska kul att kika igenom. I torpet hittade jag en gammal zinkhink som jag
tog hem och som nu får stå i köket med en kökshandduk över. Där 
slänger jag ner alla reklamblad, det ryms en hel del faktiskt. Hinken tycker jag
är ganska charmig och innehållet slipper jag ju se när handduken ligger på. 

Hur förvarar ni er återvinning hemma?

2 kommentarer:

  1. Tack och lov har vi en "lillhall" men mycket hamnar bredvid min säng, på golvet och så en dag hittar jag ett jätte bra erbjudande ... oj då... gällde tills förra månadens slut bara *ler*!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen...
    Länge sen sist. Jag fick ju en fin award av dig för ngn månad sedan:-)
    Hur vi förvarar våra tidningar mm....jo i en tråkig gammal pappakasse. Blir snabbt fullt, får fara till insamling flera ggr veckan, fy vad trist.
    Ha en härlig helg/Kramis Linda

    SvaraRadera