torsdag 11 november 2010

Julklappstips!


Jul börjar närma sig, det märker man inte allra minst på vädret. Snötäcket och skymningen
som redan är här kring två, tre på eftermiddagarna har gjort att jag börjat få julkänslor. Jag
var till och med tvungen att smuttade på lite glögg och pepparkakor i början av veckan. =)

 Jag har även börjar fundera på    julklappar  lite smått. Att slippa rusa
 runt på stan i sista minuten, svettandes och armbågandes fram är ingen situation jag gillar
att försätta mig i, dock gör jag det vartenda år ändå! Suck. Att beställa från nätet är ju då en
 ganska perfekt uppfinning.




Jag har börjat tillverka smycken igen och jag tar gärna emot beställningar,
 så är du intresserad maila mig (larsson_mi@hotmail.com) så berättar jag mer!



Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar