söndag 23 december 2012

Julkrans

Hej hej! Då var det dan före dopparedan! Jag och Peter är nu ledig i 16 dagar och jag har en lista vi gärna ska hinna bocka av de mesta på innan dessa dagar är över. Tyvärr tror jag att vi långt ifrån kommer hinna med hela listan för jag har ju tänkt att vara ledig och se massa film, äta julgodis, läsa och vila också! Idag har vi i alla fall städat och rensat lådor med saker som hängde med i flytten och som vi ställde in i vårat gästrum när vi flyttade hit i början av sommaren. Blev några lådor som ska till skroten, några som ska skänkas till Myrorna, en låda med saker som ska säljas och några prylar som ska sparas. Skönt att bli av med saker som man ändå inte behöver!

Veckans söndagsbild blir foton på julkransarna som jag band ihop tidigare i vinter. Jag använde vitmossa och halmstommar. Glittriga snöflingor hittade jag i jullådan som fick pryda kransarna.


Kram

1 kommentar: