fredag 27 november 2009

Sankta lucia



Jag spenderar mycket tid på många av alla fina bloggar där ute i cyberrymden, speciellt dem med shabby chic och lantligt tema. Det finns så otroligt mycket fint! Jag fick syn på en gammal luciakrona i bleckplåt och tyckte den var så fin och ville så klart ha en jag med. Använde min kreativa hjärnhalva och designade ihop en själv. Peter var snäll och hjälpte mig...eller snarare fixade han den helt utan min hjälp =(. Men resultatet blev ju toppen. Gjorde några till och lade ut på tradera!

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag undrar om du har några kvar av den fina luciakronan som du sålt på Tradera? Jag är intresserad av att köpa en.

    mvh//Lina

    SvaraRadera
  2. hittade ditt inlägg via google då jag sökte på gammal luciakrona i beckplåt.
    Hur gjorde ni den?
    Var det svårt?
    Är så sugen på att ha en till julen!:)

    SvaraRadera
  3. maila mig gärna om du ser detta hanna.axelson@gmail.com

    SvaraRadera