tisdag 27 april 2010

Award


Vad glad jag blir, jag har fått en utmärkelse,
Beautiful Blogger, av Sally och jag.


Tack! =)


När man fått utmärkelsen bör man:

- Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
- Tacka och länka till den som nominerade en.
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
- Berätta sju intressanta saker om sig själv.



7 saker om mig:

- Jag gillar vintern. Då får man mysa i soffan med gott samvete och tända massa med ljus. Jag gillar att åka längdskidor också, och det är svårt att göra på sommaren. ;)

- Jag gillar att röra på mig. Förra året anmälde jag mig för första gången till tjejmilen. Två dagar innan milen, när jag var nere i Stockholm, får jag ont i magen, åker in på akuten och det visar sig vara blidtarmen. Så det blev operation i stället för tjejmilen. Vad arg jag var då!

- Jag köper sällan helt nya möbler. Jag fyndar oftast på loppis, blocket och målar och piffar till.
Det är inte helt ovanligt annars att min sambo som är snickare får snickra till det jag vill ha.

- Tycker chips är äckligt!

- Älskar kakor!

- Avslutar gärna dagen med en kopp te och något bra inredningsprogram.

- Gillar INTE att shoppa kläder, däremot tycker jag så klart om att klä mig fint. Får därför oftast tvinga mig ner på stan för att hitta något snyggt plagg.


Skickar vidare utmärkelsen till
några av de fina bloggar jag följer:

Vit & Pastell
Hannas
Lisas Lantlivs Blogg
White Avenue
A Cup Of Emilia
Mitt Stugliv
Boviksmarinan


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar