torsdag 16 september 2010

Plåt, svart, tuff och lite industriell



Jag gillar verkligen lampan vi har i köket i lägenheten.
Plåt, svart, tuff och lite industriell.


Nu behöver vi en lampa i köket i torpet och jag funderar på att
köpa en TILL, likadan! Så mycket gillar jag den! Dock så är ju torpsäsongen
snart förbi och nästa år när vi börjar vara i torpet igen kanske jag har en helt
annan uppfattning om lampan. Så jag lugnar mig och inväntar nästa torpsäsong.

Har du någon favorit lampa? 

 Trevlig helg!
Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Supersnygg lampa det där!
    Tror nog att du gör rätt i att vänta med lampköp till ert fina torp..för smaken ändras ju snabbt! :)

    Ha en fin dag!
    //Nea

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg! Har ett par liknande som är gamla industrilampor från Belgien. Det låter mycket klokt att vänta tycker jag!

    Ha en fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Supersnygg lampa!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera