onsdag 22 december 2010

Juleklapp


I ett av mina tidigare inlägg skrev jag att jag skulle försöka vara duktig i år och börja köpa julklappar i tid för att slippa armbåga mig fram på stan i panik. Den punkten gick rätt så bra, jag är i stort sett klar med alla mina julklappsinköp. Däremot glömde jag den här ganska viktiga biten, inslagning! Några klappar fick jag inslagna i butik, några riktigt fina dessutom! Igår tänkte jag börja lite smått med de resterande, men insåg att jag inte hade något julpapper. Men titta så fint papper vår lokaltidning bjöd på förra veckan. De firade hundra år och hade skickat med en kopia på hur tidningen såg ut då. Den dissekerade jag och använde som julpapper.





Hej å hå!


3 kommentarer:

  1. Superfint!! Vilken lycka att få hem så fint papper. Perfekt som inslagning ju! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin idé, jag har givetvis sparat norran vi fick men inte kommit på någon så fin idé.. ; )

    SvaraRadera