lördag 4 december 2010

Vitt ute, vitt inne



Hej tjejer, hur har ni det idag? Jag och P ska åka iväg till systeryster och hennes sambo och hjälpa dem att flytta. Ute snöar det och termometern visar minus 15, inte perfekt flyttväder direkt!

Har köpt en första advents julklapp till mig själv, två ljuskoppar i fattigmanssilver.

Stjärnorna klippte jag ut ur en bit barkbit. Egentligen hade jag tänkt att göra en barkkruka, men den blev så skrattretande ful så det blev små stjärnor i stället. Barkstjärnor finns att köpa hos Granit också,tror de kostar ynka 10kr.

Ha en skön lördag!
Kram Mia




 

4 kommentarer:

  1. Det blev ju skitsnyggt! Älskar stjärnorna.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hamnade här av en slump - vilken mysig blogg du har!
    Hoppas att det är OK att jag lägger till dig i min blogglista.
    Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Jag är lite intresserad av dina smycken. På min sida hittar du min mailadress - är du snäll och mailar mig:)
    Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Sån tur att det gick att omvandla barkkrukan till stjärnor då, fast man blir ju nyfiken på hur den skrattretande krukan såg ut :)

    Grymt snygg ljusslinga, vilken tur att jag inte gett bort mina ljusslingor som jag hade tänkt, nu ska jag fundera ut nån dekoration till dem. När jag ser de olika ljusslingorna i inlägget längre ner så tycker jag ju att den första påminner om Indiskas (ja, eller vem som nu var först...), den är faktiskt batteridriven och det kan ju vara praktiskt om man ska ha den som bordsdekoration.

    SvaraRadera