torsdag 31 mars 2011

Min blogghörna

Jag var visst en vecka för tidig med förra inlägget med temat favoritbutik märkte jag. Denna vecka är det ju faktiskt "Min blogghörna" som är temat. Jag har möblerat om lite i mitt arbetsrum, bland annat flyttat ut det stora skåpet till vardagsrummet och ställt skrivbordet mot väggen (så här såg det ut innan). Det blev mer plats i arbetsrummet och skåpet gjorde sig bra i vardagsrummet.


De botaniska bilderna hänger fortfarande kvar men jag är sugen på att byta ut dem mot en anslagstavla där jag kan hänga upp inspirerande bilder och kom i håg grejer. En stor board målad med svart tavelfärg hade också varit snyggt!  

Kolla in min min snygga skärmsläckare. Fick tipset hos My Lovely Things. Finns att ladda ner här.




Ha en bra torsdag!
Kram Mia


1 kommentar: