torsdag 20 december 2012

Paketinslagning

 

Idag är temat paketinslagning på Fabriken. Jag har äntligen köpt klart alla julklappar men inte riktigt hunnit slagit in alla ännu. Jag började lite smått igår och här kommer lite bilder på hur det går. Några blir lite mer arbetade medans andra får endast ett enkelt fint papper runt sig.



 En mustache-etikett tycker jag passar fint på Peters paket!


Ikväll ska vi ta in granen. Peter åkte förbi Blomsterlandet och inhandlade en igår. Hoppas den är lika fin som förra året! :)

Ha en fin kväll!
 

5 kommentarer:

  1. Åååh! Kanske jag får ett sånt vackert paket? Puss Puss /Mamma

    SvaraRadera
  2. Naturens skönhet
    är obeskrivlig.
    Kung Bore har målat allt
    i silver och guld.

    Jag vandrar
    genom vinterlandet.
    Snön knarrar
    under mina fötter

    Gnistrande pärlor
    pyntar trädet
    Och jag får njuta
    alldeles gratis.

    Kylan biter
    I mina kinder.
    Solen står lågt
    och värmer inte.

    Frusna händer,
    frusna fötter
    men tankarna på vänner
    ger mig värme i hjärtat!

    En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

    SvaraRadera
  3. Hej Mia
    Du har en trevlig blogg och så fina paket!

    SvaraRadera