söndag 26 maj 2013

Söndagsbilden v.21

Det blev några växtinköp på vår tripp i fredags. Pelargoner, jordgubbar, basilika och timjan. Just nu står de inne i väntan på att få komma ut i blomlådor och drivbänkar.


Idag, på min första morsdag, fick jag två fjärilslavendlar som jag har planterat ut i krukor på uteplatsen. Annars har vi tagit det lugnt idag och inte alls gjort särkilt mycket. Lillan sov ganska dåligt i natt så både jag och Peter försöker hålla ögonen öppna. Vi tar nog en promenad senare kanske vi piggnar till!
 
Hoppas ni får en fin dag och grattis alla mammor på morsdag!
 
 
 
 Kika gärna in på fabriken för fler söndagsbilder.
 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal også plante urter på balkongen. Må bare vente til det blir ordentlig sommer først... Om det none gang blir det her i Oslo.

    Vi er også inne i en periode med dårlig søvn for lillegutt. Blir noen kopper med kaffe ;)

    Kirsti

    SvaraRadera

  2. Tack för fin hälsning hos mig!
    Härliga plantor!
    Grattis till din första morsdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera