måndag 25 november 2013

Klänning till jul

Det blev en beställning från H&M då jag behöver något fint till jul och nyår. Jag gillar svart och det får gärna vara en klänning med en liten ärm. Denna gillade jag så den klickade jag hem.

 Till Meja beställde jag denna lilla söta skönhet.
Ett par svarta lackskor från
Lindex till Meja blev det också.
 
Kanske en rutig fluga till Peter?
Kan ju bli snyggt med en grå eller vit skjorta till.
Vi får se vad han bestämmer sig för.
 
 
Dagen har varit lugn här hemma.
Dansat till julmusik har jag och Meja gjort,
mycket annat har vi inte hunnit med. :)
 
I morgon får vi främmande av en pysslig
tjej som gillar att baka. Julmusik gillar hon också,
så gissa vad vi ska göra hela dagen lång!? :)
 
Ha en fin dag!
Kram Mia
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Svarta kläder kan man inte få för lite av (inte jag) drar mig allt för ofta åt det hållet ;-)
    Fina klänningar båda två och skorna var ju för söta!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Jag tokgillade den svarta klänningen, men här blir det nog tights och en fin topp på jul. Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Kalas fin klänning. Ja jag hade Tine K ljuslykta som förlaga. Det blir en perfekt julkalender för mig som inte har barn än.

    SvaraRadera