lördag 20 februari 2010

Helg eskapader

Gårkvällen var mycket trevlig! Det var kul att träffa Peters alla jobbarkompisar och deras respektive, maten var jättegod och musikalen var bra.

Ikväll ser jag framemot middag och fest hos Pär och Johanna, men ingen utgång för min del. Jobbar imorgon, så det blir en tidig kväll. Hoppas det blir lite melodifestival också. Har inte sett en enda deltävling. Dåligt av mig!

Har pysslat ihop lite mer smycken. Har köpt mig egna stansar nu för att kunna göra namnsmycken. Fick även hem min beställning med massa pärlor och stansbrickor i veckan så nu blir det att sätta sig ner och kreera!




Tänkte hinna med lite rensning i hallgarderoben idag också. Måste väl börja förbereda inför flytten. Alltid finns det nått att slänga!

Kram

5 kommentarer:

  1. fasen gums vad duktig du är, jag önskade att jag hade samma kreativitet som du. Fina är smycken också. KRam å Puss

    SvaraRadera
  2. Kul att "Buddy" var bra, kan gissa att det svängde gött. Vilka fina smycken du gör..Det är fint med budskap på smyckena! Ha en skön kväll Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Snygga halsband! Det ser så skoj ut att göra smycken! Jag älskar smycken med text! Är det svårt? Kanske en framtida hobby för min del! Kram C

    SvaraRadera
  4. Du tror inte jag kan beställa ett smycke med dig? Tänkte ge ett till mamma när hon fyller år : ) Och kanske ett till mig ;P Du är väldigt duktig iaf!

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är Mia jättevackre smycke väldigt smakfulla. Man kanske får beställa något av dig

    SvaraRadera