onsdag 10 februari 2010

Vitt, svart eller brunt!?

Snart flyttar vi! Har inte riktigt fattat att ALLT vi har i lägenheten ska packas ner, in i en släp, köras hundra meter och bäras upp till tredje våningen för att sedan packas upp igen. Jag blir trött bara jag tänker på det! Men det ska bli skönt när allt är på plats.

Vi funderar just nu på vilket typ av golv som vi ska lägga in. Jag gillar alla nedanstående inspirationsbilder, så vilket som blir nog bra. Vad gillar ni?








Trevlig kväll!

Baseco Trend, mörkbrun

Baseco Trend, svart

Baseco vit

3 kommentarer:

  1. åh den där bilden med det svarta golvet har etsat sig fast i mitt minne, bara älskar den. Har sett den i reklamen. Mörkt golv är verkligen superläckert men alla som har det klagar över att allt syns så man måste städa hela tiden. Jag tror på vitt jag :)

    SvaraRadera
  2. Kul med en, för mig, ny blogg. Ser fram emot att följa er renorvering och förstår precis hur jobbigt det är att flytta.Been there done that.
    Nu nöjer jag mig med att möblera om hemma, byta rum för att senare återställa allt till ursprunget. Crazy, jag vet men sån är jag. Ha en bra kväll.Milla

    SvaraRadera
  3. Mörka golv är alltid snyggt, men väldigt opraktiskt då man tyvärr måste städa jämt. Vita/ljusa golv passar utmärkt till shabby chic Mia! Jag tror på vitt iaf : )

    SvaraRadera