torsdag 27 maj 2010

Marockanskt brickbord

Maj månad är en hektisk månad. Härligt med vår, men det är
alltid så mycket som ska göras och fixas. Mamma och pappa har
hjälpt oss med lägenheten, så den är näst in till klar nu, bara
någon list som fattas, härligt! Nu är det vår tur att hjälpa dom, Peter
har varit i deras stuga hela veckan och byggt. Jag däremot har pluggat för
fullt i veckan till tentan som vi har på måndag.

Våra fredagsmiddagar med Pär och Johanna har vi alla känt att
vi inte haft tid till. Jag hoppas juni månad blir lite lugnare. Fast då
är det vårt torp som behöver uppmärksamhet. Det första vi ska göra är att
installera en vattentank, vi har nämligen haft problem med vattnet i form av
för höga nickelvärden. Jag hoppas de filter vi köpt ska lösa vårt problem!

Över till något kul. Kolla vilket fint brickbord jag fick av mamma
och pappa i födelsedagspresent!



Blev en perfekt plats för mina
ljusstakar som jag hittat på loppis.



Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Vilket fint brickbord, verkligen stilrent.Och ljusstakarna blev ett fint stilleben!

    SvaraRadera