måndag 24 maj 2010

Tårta

I fredags fyllde jag år. P brukar alltid överraska med tårta
på morgonen när jag fyller år. Eftersom han börjar väldigt tidigt
blir det oftast så att han väcker mig kring sextiden på morgonen
sjungandes med en tårtbit. Jag är oftast inte så sugen på tårta
så tidigt men det är bara blåsa ut ljusen, äta och se glad ut.
=)



Vid tvåtiden kom mamma förbi och hälsade på, då blev
det en till bit tårta. Hon hade med sig en liten present,
en söt plåtburk med en blomma i.


Senare på kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och
grillade och hade det bra. Det slank även ner en till
bit tårta....i veckan blir det nog att motionera lite extra! ;)

5 kommentarer:

  1. Verkar som du haft en riktigt god å trevlig födelseda!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott .. och du verkar ha kvar mkt tårta än *ler*!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, hihi det blev lite tårta/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  4. Åh Grattis i efterskott gumman! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis! Det är klart att du ska unna dig rejält med godsaker på din födelsedag! Det finns 364 andra dagar att hålla igen på ; )

    SvaraRadera