onsdag 13 oktober 2010

Hejdå! ♥

Min fin fina Mac har hängt med i ganska många år nu. Den har rest med mig
fram och tillbaka mellan Växjö och Skellefteå när jag pluggade där. Den fick
även se England när jag spenderade en termin där. Den har åkt i golvet några
gånger, laddarsladden har brunnit och operativsystemet inkl. programmen har
jag varit dålig på att uppdatera. Den senaste tiden har Internet varit
jättesegt, alla sidor funderar inte med min internetläsare och när jag
inte kunde ladda upp bilder på bloggen längre var det bara att inse att vår tid
tillsammans är över! Men att köpa en ny dator är ju inte gjort på en
handvändning! Jag har funderat och funderat....


 men bestämde mig tillslut för en PC.

 
Hejdå fina vita Mac! ♥



Hej fina svarta PC!


Ha en fortsatt bra onsdag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Rätt val, du kan ju inte ha Mac de funkar ju inte

    SvaraRadera
  2. Lycka till med nya datorn :) Trevlig helg önskar jag dig! Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Oj det var ovanligt! -Att gå från Mac till PC... Hoppas det går bra i alla fall! ; )

    SvaraRadera