torsdag 17 januari 2013

Gnistrande vintervitt

 
Temat på inspirationsfabriken är denna torsdag "krispigt vintervitt". Idag var det verkligen krispigt vintervitt ute. Det blev en snabb promenad eftersom det var -25 grader. Frosten har verkligen bitigt sig fast på allt och var man än kollar så gnistrar och glimmar det. Så himla vackert, men alldeles för kallt!
 
I stället för vintriga utebilder, eftersom kameran inte följde med på min snabbpromenad idag, bjuder jag på foton på min fin-fina julklapp. En KitchenAid i vackraste gnistrande vitt som jag fick av min snälla sambo! 
 
 
Vitt är verkligen min favoritfärg. Det är vacker, lugnande och en bra bas för att kunna fylla på med någon annan färg. Ibland får jag ett färgil och det kommer in prylar eller blommor i olika färger men oftast åker de snabbt ut igen eftersom jag tyvärr blir less alldeles för fort.
 
 
Mer krispigt vitt hittas hos Inspirationsfabriken.
Kram Mia
 
 

1 kommentar:

  1. Ja, den är ju snygg den där, förutom att den gör sitt jobb väldigt bra.

    SvaraRadera